Wietske Overbeek van VV Bentelo naar FC Twente
  • Tags Jeugd
  • Geplaats op donderdag 15 juni 2023

Wietske Overbeek van VV Bentelo naar FC Twente

Na een periode van 7 jaar lid van onze VV te zijn geweest nemen wij afscheid van Wietske Overbeek.
10 juni 2016 meldde Wietske zich als meisje aan bij onze voetbalvereniging. Met de trainingen en competities in de jongens competitie heeft zij zich de afgelopen jaren stormachtig ontwikkeld. Vele tegenstanders keken hun ogen uit en hadden geen antwoord op de techniek en balgevoel van Wietske. Met haar trainingen en wedstrijden bij het Talenteam Reggestreek en FC Twente heeft zij zich in de kijker gespeeld en een plekje afgedwongen bij de meisjes onder 16 van FC Twente voor komend seizoen.
Als vereniging zijn wij supertrots op haar en wensen haar alle goeds en succes in Enschede! Op naar de vrouwelijke eredivisie van Nederland!!

Wie is Wietske?

Hoi, ik ben Wietske Overbeek en ik ben 14 jaar.
Ik ben begonnen met voetballen toen ik 6 jaar was. Ik ben begonnen bij V.V. Bentelo en heb daar met veel plezier gevoetbald in een jongensteam en later ook met meer meisjes.
Door Huub Heuker of Hoek ben ik mee gaan doen aan een selectiedag voor meiden bij G.F.C. in Goor. Daar ben ik doorgegaan en ik voetbal nu al 3 jaar bij TalentenTeam Reggestreek. Door extra trainingen op de vrijdagavond (krachttraining), zondagochtend trainen en 1x in de maand een wedstrijd met de meiden tegen PEC Zwolle of de Graafschap heb ik mij nog meer kunnen ontwikkelen.
Hierdoor heb ik aan  stagetrainingen mogen meedoen bij F.C. Twente MO16 en vanaf het nieuwe seizoen mag ik dan ook spelen bij de MO16 ( begint 19 Juni). Ik heb er heel veel zin in om bij F.C. Twente te spelen!

Bedankt voor alles VV Bentelo en Talenten Team Reggestreek.

Groetjes Wietske Overbeek

A.s. zondag: Promotiefinale Bentelo 2

13 jun

A.s. zondag: Promotiefinale Bentelo 2

Door Thijs Nijland | Tags Bentelo 2

Zondag 16 juni kan een historische dag worden.

Nacompetitie eindigt na nederlaag tegen Luctor

11 jun