Gisteren was het een echte Super Zaterdag op sportpark de Pol. Zowel Bentelo JO-7 als Bentelo JO-12 zijn kampioen geworden! Bentelo JO-12 wist overtuigend de kampioenswedstrijd tegen Victorio'28 te winnen. Bij de JO-7 was het lang spannend maar door een gelijkspel tegen BSC Unisson konden beide teams na de wedstrijd de kampioensvlag hijsen!
Jongens, gefeliciteerd!!
Wat een fantastische afsluiting van het seizoen!
Het seizoen zit erbij bijna op! Onze jeugdteams komen…