Speler van de week

Speler van de week

A.s. zondag bij de thuiswedstrijd van Bentelo 1 tegen Phenix 1  is Ties Siegerink “speler van de week”.
We wensen Ties zondag heel veel plezier toe en V.V. Bentelo 1 heel veel succes.

Hallo allemaal,
 
Ik ben Ties Siegerink en speel in JO-10. Ik vind het leuk dat ik speler van de week ben want dan mag ik de keeper warmschieten. Ik vind voetballen met mijn vader of onze buren Amber en Niek heel leuk. Ik hoop dat ik net zo goed word. Ik wil later graag brandweerman of politieagent worden of ik ga met mijn vader meega in de bus om te timmeren. Ik weet het nog niet zo goed. Naast voetbal houd ik van skeeleren en Pokemon. 
 
Groetjes, 
 Ties Siegerink 

Grasvelden gesloten

12 jun

Grasvelden gesloten

Door Thijs Nijland | Tags Senioren

In verband met groot onderhoud zijn de gasvelden (veld…

Gezocht: Versterking voor ons damesteam!

02 jun

Gezocht: Versterking voor ons damesteam!

Door Thijs Nijland | Tags Senioren

Of je nu al jaren voetbalt of nog nooit een bal hebt…

Onze sponsoren