Sp. Overdinkel 1 - VV Bentelo 1

Zondag 8 oktober speelde Bentelo zijn tweede uitwedstrijd tegen Overdinkel. Bentelo heeft na 2 wedstrijden 4 punten en Overdinkel stond nog op 1 punt uit 2 wedstrijden.

Om 14:00 werd er afgetrapt.
De eerste 15 minuten ging de wedstrijd beide kanten op zonder dat er echt kansen gecreëerd werden. Na het eerste kwartier begon Bentelo beter te spelen, verdedigend stond het goed en aanvallend werd Bentelo steeds dreigender. Dit leidde na ongeveer 25 minuten tot de 0-1 van Niels Rikkert die diep werd gestuurd en de bal goed afronde. 0-1 Bentelo Niels Rikkert. De rest van de 1e helft bleef Bentelo vrijwel niks weggeven op enkele vrije trappen en corners na. Vlak voor rust wist een lange bal van keeper Mart Hagreis verlengd te worden en viel vervolgens via Luc voor de voeten van Teun Hoff. Teun kapte de bal naar binnen en schoot deze met links langs de keeper. 0-2 Bentelo Teun Hoff.

Na de rust was het voor de uitploeg belangrijk het eerste kwartier goed door te komen. Dit lukt mede door een goed redding van Mart Hagreis, die een kopbal uit de hoek wist te houden. Hierdoor bleef het 0-2 en wanneer na 70 minuten een speler van Overdinkel zijn 2e gele kaart pakte en het veld moest verlaten was de wedstrijd gespeeld. Bentelo had een aantal kansen op de 0-3 maar deze bleef nog even uit. In minuut 93 wist Bentelo nog een vrije trap te krijgen. Deze werd genomen door Brent en stuiterde vervolgens zo langs de keeper de bovenhoek in.

Een goed resultaat voor Bentelo. Volgende week zal Bentelo thuis spelen om 14:00 tegen UDI.

,