Ook 35e editie Appel & Ei toernooi een succes
  • Tags Senioren
  • Geplaats op dinsdag 11 juni 2024

Ook 35e editie Appel & Ei toernooi een succes

Op zondag 2 juni vond de 35e editie van het Appel & Ei toernooi plaats in Bentelo. Dit jaar, vanwege de vele nacompetities, konden we de prestatiepoule helaas niet vullen.
Toch wisten we met veel enthousiasme een toernooi te organiseren voor de recreatieve heren- en damesteams. Ondanks de drukke sportkalender namen maar liefst 55 teams deel aan dit jaarlijkse sponsorevenement. Dankzij de voortreffelijke organisatie en de stipte opkomst van alle teams, verliep het toernooi vlekkeloos volgens schema.

De 35e editie van het Appel & Ei toernooi was een doorslaand succes. De wedstrijden werden met veel sportiviteit gespeeld en boden het publiek een prachtige middag vol spannende momenten. Net als vorig jaar genoten onze sponsoren van een gezellig team-buffet, gevolgd door een spetterend eindfeest.
De winnaars van dit jaar zijn:

Heren recreatie:

• Bouwbedrijf Mark Linderman
  • Leferink Reclame A
  • Use All Energy

Dames:

• ICS Computers & Wegdam Food B
  • Bakkerij Nollen
  • Lentelink

Onze dank gaat uit naar alle vrijwilligers die hun tijd en energie hebben gestoken in het opbouwen, begeleiden en afbouwen van het toernooi. Zonder jullie inzet zou dit evenement niet mogelijk zijn. Als organisatie willen we iedereen bedanken voor de fantastische en sportieve dag. We kijken ernaar uit om jullie volgend jaar weer te verwelkomen tijdens de 36e editie van het Appel & Ei toernooi.

(Ouders van) spelers van 10 t/m 20 jaar opgelet: Ontvang €125 Rabo Sportcadeau!

(Ouders van) spelers van 10 t/m 20 jaar opgelet: Ontvang €125 Rabo Sportcadeau!

Door Thijs Nijland | Tags Jeugd

Rabobank bestaat 125 jaar en om dat te vieren is er…