A.s. zondag (17 Mei) bij de thuiswedstrijd van Bentelo 1 tegen v.v. Twenthe 1 is Lars Kleinsman “speler van de week”.
We wensen Lars zondag heel veel plezier toe en V.V. Bentelo 1 heel veel succes.
Hallo, ik ben Lars Kleinsman,
ik ben 4 mei 10 jaar geworden. Ik heb één zus,Robin.
Mijn hobby’s zijn voetbal en scouting. Ik voetbal in de JO10.
Meestal ben ik verdediger, maar soms speel ik op het middenveld.
Mijn favoriete club is FC Twente en mijn favoriete speler is Ricky van Wolfswinkel.
Ik heb veel zin om speler van de week te zijn, dat het een spannende wedstrijd wordt en dat Bentelo gaat winnen!
In verband met groot onderhoud zijn de gasvelden (veld…
Wat een fantastische afsluiting van het seizoen!