VV Bentelo is blij om te melden dat Rene van Norel vanaf komend seizoen de nieuwe trainer/coach wordt van het 2e elftal!
Rene is geen onbekende binnen onze vereniging: in het verleden was hij al actief binnen de jeugd van VV Bentelo en pakt hij na dit seizoen het stokje over van Hans Twilhaar.
We wensen Rene heel veel succes en plezier bij Bentelo 2!
De teamindeling voor het nieuwe seizoen is rond! We…
In verband met groot onderhoud zijn de gasvelden (veld…