Afgelopen zaterdag vierden we met onze jeugdleden het 80 jarig bestaan van onze club! In de ochtend speelden 20 teams, bestaande uit onze jongste leden met hun (groot)ouders, tegen elkaar een voetbaltoernooi waarna een lunch volgde in de kantine. In de middag speelde oudere jeugd een onderling toernooi en sloten ze af met nog een hapje en drankje in de kantine!
De vele deelnemers, strakke organisatie en mooie weersomstandigheden maakten het tot een schitterende dag!
Dit alles werd mogelijk gemaakt door:
Namens onze leden BEDANKT!! voor het mogelijk maken van deze dag!
De foto’s van dit evenement zijn hier te vinden.
In verband met groot onderhoud zijn de gasvelden (veld…
Wat een fantastische afsluiting van het seizoen!