Bentelo 1 - SVV 1 : 2 - 1

Afgelopen zondag stond voor Bentelo de laatste thuiswedstrijd van het seizoen op het programma.

Uit Enschede kwam SVV op bezoek. De bezoekers speelden een verdienstelijke 2e competitiehelft nadat ze voor de winterstop enkel de laatste wedstrijd wonnen. Bentelo begon uitstekend aan de wedstrijd, binnen 2 minuten kon Thomas Broekkamp alleen op de Enschedese goalie af en één op één maakte hij geen fout, 1-0. In de volgende 10 minuten kreeg Bentelo nog 3 mogelijkheden om de wedstrijd te beslissen echter waren deze niet aan de gastheren besteedt.

Hierna liet Bentelo de teugels wat vieren en liet het SVV het spel maken. Kansen werden echter door de enschedeërs niet gecreëerd. In de 2e helft zagen de toeschouwers eenzelfde spelbeeld. Bentelo koesterde de voorsprong zonder kansen weg te geven. Nadat een opstootje in de 80e minuut de gemoederen bezig hield liet SVV zich van zijn minst sportieve kant zien.

Uit een ingooi die door Bentelo werd toegestaan voor een blessurebehandeling speelden de enschedeërs de bal niet terug maar schoten deze onhoudbaar in het Bentelose doel. Perplex stonden de bentelose spelers en toeschouwers te kijken naar de uitbundig juichende SVV’ers. Gerechtigheid kwam er uiteindelijk toch nog. Jorn Ottenschot stond in een scrimmage voor het Enschedese doel op de juiste plaats om de bal over de doellijn te schieten, 2-1.

Komende zondag staat voor Bentelo de laatste competitiewedstrijd op het programma. UDI, van oud-trainer Benno van Weersel, is in Enschede de tegenstander.

,,