Bentelo 1 - LSV 1 : 5 - 1

Afgelopen zondag stond voor Bentelo de wedstrijd tegen de kampioen op het programma.

LSV uit Lonneker was een week eerder de terechte kampioen geworden en kwam naar Bentelo om dit te tonen. Beide ploegen waren in de 1e helft aan elkaar gewaagd. Zowel LSV als Bentelo kreeg een aantal goede kansen om de score te openen. In de 30e minuut waren het de bezoekers die dit als eersten lukte, vanuit een afgeslagen cornerbal werd de bal onhoudbaar binnen geschoten. Lang konden de bezoekers niet genieten van deze voorsprong, Michel Vonder kopte op aangeven van Remco Baumeister subtiel over de LSV goalie.

Dit zou tevens de ruststand zijn. De 2e helft begon geweldig voor de gastheren. Door een slippertje van de lonnekerse doelman verdween het schot van Michel Vonder in het doel, 2-1. Hierna was Bentelo de bovenliggende partij. Vele kansen werden gecreëerd en de voorsprong werd uitgebouwd. Maico Broekkamp scoorde door wederom een fout van de doelman en vervolgens zorgden Thomas Kruders en Thijs Assink voor de uiteindelijke 5-1 eindstand.

Na de 1-0 bij Buurse en de 5-1 op LSV heeft Bentelo de draad weer opgepakt om het seizoen goed af te sluiten.
Komende zondag staat de laatste thuiswedstrijd op het programma, het Enschedese SVV komt dan naar sportpark de Pol.

,,