A.s. zondag bij de thuiswedstrijd van Bentelo 1 tegen V.V. Twenthe 1
was Nick Linderman “speler van de week”.
Ik was zondag 27 april speler van de week, bentelo 1 tegen vv twente goor 1.
Ik werd half 1 opgehaald door Rick.
Ik mocht eerst iets drinken halen en daarna mocht ik mee met de bespreking en met de bespreking mocht ik nog een mop vertellen. Daarna hebben de spelers de kleding aan getrokken, en mocht ik de bal mee op het veld nemen. en toen moest ik alle spelers van vv twente goor uitspelen en dan een goal makan.
Dat is gelukt en toen moest ik in de dukout zitten en toen de wedstrijd was afgelopen kreeg ik in de kantine nog een cadeautje, en dat was een hele mooie bal en daar moesten alle spelers een handtekening op zetten.
Het was een supermiddag!!
Groetjes van nick linderman.
Hoi ik ben nick linderman en ik ben bijna tien jaar .
Ik zit in groep zes en mijn hobby’ s zijn voetballen en motorcrossen.
Met het voetballen zit ik in de e1 van Bentelo
Mijn favoriete voetbalclub is chelsie en mijn favoriete speler is neymar omdat hij spits is en ik ben zelf ook spits en hij kan mooie kunstjes.
Groeten nick
De teamindeling voor het nieuwe seizoen is rond! We…
In verband met groot onderhoud zijn de gasvelden (veld…