A.s. zondag bij de thuiswedstrijd van Bentelo 1 tegen Wilhelminaschool 1 waren Jorien Vehof en Ymke Markvoort “speler van de week”.
Wij zijn afgelopen zondag speler van de week geweest. Wij werden allebei opgehaald door een speler van Bentelo 1.
Toen mochten we in de bestuurskamer een mop vertellen.
Daarna mochten we de keeper inspelen, maar zo hard als de jongens van Bentelo 1 konden schoppen, dat lukte nog niet.
Wij mochten de aftrap nemen. Allebei een kant op en we hebben allebei gescoord.
Toen de wedstrijd begon mochten we in de dug-out snoepjes eten. Al snel stond Bentelo voor. Alleen jammer dat een speler van Wilhelmina de grensrechter nog aanviel. Die kreeg toen gelukkig een rooie kaart.
Toen de wedstrijd afgelopen was, kregen we een voetbal en een pen. Daar konden we de handtekeningen van alle topspelers van Bentelo op laten zetten.
VV Bentelo bedankt want het was een superleuke topdag!!!
Ymke en Jorien
Mijn naam is Ymke Markvoort en ik ben 10 jaar.
Bij VV Bentelo speel ik in E4 als verdediger linksachter.
FC Twente is mijn favoriete voetbalclub en Messi vind ik wel een hele goede voetballer. Met school zijn wij een keer in de Grolsch Veste geweest, dat was erg leuk.
Ik zit in groep 7 van O.B.S. Wiene en onze juffrouwen zijn: juf Slaghekke, juf Fokelien en juf Elly.
Het liefst eet ik pizza en zelfgemaakte taart, maar ook nog veel andere dingen.
Mijn lievelingsdier is onze hond Pepper, daar speel ik vaak maar ook met onze kittens. Andere hobby's van mij zijn voetbal en buiten spelen.
Het leukste wat ik heb meegemaakt is de vrije val in attractiepark Slagharen.
Ik vind het leuk om samen met Jorien speler van de week te zijn en hoop dat Bentelo zondag gaat winnen.
Hallo!! Ik ben Jorien Vehof.
Ik ben 10 jaar oud.
Ik heb 2 broertjes.
Mijn jongste broertje heet Rick en mijn andere broertje heet Frank.
Mijn hobby’s zijn voetballen en knutselen.
Ik speel in de E4 en sta verdediger.
Mijn favoriete voetbalclub is natuurlijk V.V.Bentelo en daarna FC twente.
Ik zit in groep 7 en mijn leraressen zijn juf Ellie, juf Fokelien en juf Slaghekke.
Mijn lievelingseten is pizza en lasagne
en mijn lievelingsdieren zijn onze honden (Bente en Bliksem).
Jorien.
De teamindeling voor het nieuwe seizoen is rond! We…
In verband met groot onderhoud zijn de gasvelden (veld…