Maandagavond en Dinsdagavond na de training had de activiteitencommissie voor een lekkere warme hap en drinken gezorgd.
Bij deze willen de teams de activiteitencommissie bedanken voor de warme hap.
De foto's staan in het fotoalbum.
De teamindeling voor het nieuwe seizoen is rond! We…
In verband met groot onderhoud zijn de gasvelden (veld…