Gisteren werden JO-7 t/m JO-10 vereerd met een bezoekje van de goedheiligman in onze kantine! Een bingo, een stoelendans en wat leuke spelletjes met de sint maakten het tot een mooie avond!
Bedankt Sinterklaas & Pieten, activiteitencommissie en (leden van de) Club van 100 VV Bentelo voor het mogelijk maken van deze activiteit.
VV Bentelo is blij om te melden dat Rene van Norel…
VV Bentelo zoekt voor het nieuwe seizoen (2026/2027)…